Skip to main content
×
איך עושים את זה?
בוחרים אלבום בוחרים אלבום בסטייל שלכם ומוסיפים תמונות
עורכים בקליק ובמהירות בעורך האוטומטי, באופן ידני או ע"י מעצב אישי
האלבום מגיע אליכם בדרך שתבחרו, בזמן שלכם איך שנוח לכם

אלבום תמונות שטוח – לאירועים בלתי נשכחים

אלבום תמונות שטוח – לאירועים בלתי נשכחים

החופשה המשפחתית בחו"ל, היום הראשון ללימודים, יום ההולדת של חבר, המסיבה שאסור לשכוח והטיול שילך איתנו כל החיים... אנחנו מצלמים תמונות של רגעים שאנחנו רוצים לנצור לתמיד, אבל במציאות שמאפשרת לנו לצלם ללא הגבלה, איך לא נותנים לאירועים החשובים באמת "להיקבר" בגלריה הסלולרית ולהשכח ברצף השגרה?

נוחות הצילום בעידן הדיגיטלי, בו לכל אחד יש מצלמה איכותית וכמות אכסון כמעט אינסופית בטלפון הנייד או במחשב, יוצרת מצב בו כמעט לכולנו יש מאות אם לא אלפי תמונות, הנאגרות בגלרייה או בתיקיות אי שם במחשב האישי. ריבוי תמונות כזה, יכול בקלות להפוך את החיפוש של אירוע או תמונה ספציפיים, ללא פחות ממייאש. על מנת להבטיח שאירועים בלתי נשכחים, ישארו כאלה באמת, מומלץ להדפיס אלבום תמונות איכותי, שניתן לשלוף בקלות מהמדף ולפתוח בכל הזדמנות שנרצה, על מנת לחזור מיד לרגעים הנפלאים שהונצחו בצילומים.אבל לא כל אלבום תמונות מודפס מתאים לאירועים המיוחדים באמת. בשביל אלה, אנחנו מחפשים את האפשרות האיכותית והמרשימה ביותר – ובדיוק בשביל זה, כדאי להכיר את אלבומי התמונות השטוחים.

למה לבחור באלבום שטוח? לפניכם חלק מהסיבות:

שטוח זה הכי בטוח

חלק מהכיף באלבום מודפס הוא תמונות גדולות, שיכולות להתפרס על שני עמודים. באלבום תמונות רגיל, קיימת האפשרות שחלק מהפרטים יעלמו בקיפול המחבר שני עמודים, בזמן שבאלבום שטוח, התמונות מוצגות במלואן, ללא חשש מעיוותים וקיפולים. באלבום שטוח, המאפשר פתיחה ישרה של 180 מעלות, התמונות מקבלות תחושה "פאנורמית", שלא מתפשרת על חיתוכים מיותרים ודחיקה לעמוד אחד לצורך הצגתן במלואן.

איכות היא לא מילה גסה – במיוחד, בהדפסה

כאשר אנחנו כבר בוחרים להדפיס אלבום, אנחנו רוצים שהתמונות בו תמיד תראנה חדשות ומבריקות, בדיוק כמו ביום ההדפסה עצמו. זאת הסיבה, שישנה חשיבות רבה לסוג הנייר ולאיכות ההדפסה של האלבום עצמו. האלבום השטוח של WOW מודפס על נייר E-Photo, נייר עבה, המאפשר את איכות ההדפסה הטובה ביותר, כך שאף פרט לא ילך לאיבוד והזכרונות שלנו נשארים באלבום חיים וצבעוניים לאורך שנים, ממש כמו ברגע שצולמו.

עמיד שנשאר לתמיד

חלק מאיתנו זוכרים את האלבומים הישנים, בהם כוסו תמונות בניילון שקוף וצמוד, שנועד להגן עליהן מפני נזקים כמו מים, טביעות אצבע ולכלוך. באלבום שטוח, התמונות מודפסות מראש על נייר עמיד למים וכתמים, ללא כל צורך בשמירה נוספת, הפוגעת בהצגת התמונות במלא תפארתן.

סגנון, מוסיף המון

לכל אירוע יש סגנון משלו. זאת הסיבה שב-WOW תמצאו מגוון עשיר של סגנונות עיצוב מרהיבים, מוכנים מראש וניתנים להתאמה אישית, שיעניקו לאלבום שלכם בדיוק את הלוק והאווירה שתבחרו להעניק לו. כשתעצבו את האלבום שלכם, תוכלו לבחור בסגנון המתאים, כמו למשל: חתונה, טיול, או אפילו ספר שורשים. תוכלו גם להוסיף כיתובים, "מדבקות", מסגרות ועוד. כל אלה יעניקו לאלבום שלכם מראה מגזיני יוקרתי, שיחמיא לתמונות שלכם אפילו יותר. שימו לב, מבחר הסגנונות באתר WOW  מתעדכן באופן תדיר, לכן שווה לבדוק אם הסגנון שחסר לכם בעבר, נוסף במהלך הזמן.

אלבום מכל מקום

את התמונות לאלבום השטוח שלכם, תוכלו להביא מכל מקום: מהגלרייה בנייד, במחשב או אפילו מהרשתות החברתיות שאתם אוהבים. כל מה שצריך לעשות, הוא להיכנס לאתר WOW, בדסקטופ או בנייד, לבצע את השלבים הפשוטים של יצירת אלבום. האלבום מיוצר תוך 4 ימי עסקים בלבד, ונשלח אליכם באחת מהדרכים לבחירה באתר. עכשיו יש לכם אלבום מהודר ומרגש, שכל מי שיבחין בו, לא יכול להתאפק להגיד עליו WOW. בדיוק הזמן לחייך בסיפוק, ולהתחיל לתכנן את האלבום הבא.

ליצירת אלבום שטוח, לחצו כאן >>

דוגמאות לאלבומי wow