תמונות שהן משחק רביעיות

פעם, לפני עידן האייפד והקלאש רויאל, ״קצת״ לפני שהפייסבוק והאינסטגרם הפכו לחיים עצמם, משחקים, כאלו אמיתיים, לא וירטואליים או דיגיטליים שקונים באפל סטור או בגוגל פליי, היו חלק בלתי נפרד מהילדות.

אחד ממשחקי הקלפים הפופולריים היה ללא ספק משחק הרביעיות.

למי מכם שלא זוכר, או לא נולד אז, או פשוט היה יותר בעניין של לשחק קלאס או 4 בשורה, הנה תזכורת קצרה על המשחק המיתולוגי:

מטרת המשחק היתה ליצור רביעיות בנושאים שונים. נושאי המשחק אז עסקו לרוב בדברים הקשורים בידיעת הארץ: פרחי ארצנו, חיות הבר, אתרים ארכיאולוגיים. איך יוצרים רביעיות? מבקשים מהמשתתפים האחרים קלף ספציפי… הקלף אינו זמין אצל המשתתף ממנו ביקשת… מושכים קלף מהקופה(:

ומי מנצח? המשתתף שיצר את מספר הרביעיות הרב ביותר.

ועכשיו שהחוקים פחות או יותר ברורים זה הזמן ליצור את קלפי הרביעיות הפרטיים שלכם!

_______________4

אז בין אם יש לכם מיליון תמונות שאתם רוצים להדפיס אבל ממש בא לכם לעשות איתן משהו קצת אחר, בין אם אתם פשוט מחפשים דרך ליצור משחק שהוא שלכם, שלא מעורב בו מסך ושתוכלו לשחק בו יחד כמשפחה, יצירת רביעיות היא הזדמנות מצויינת לכך!

כל מה שנדרש הם קצת מחשבה ותכנון מראש, עיצוב פשוט, תמונות (לרביעיות נושאים אפשר גם להשתמש במאגרי תמונות חינמיים ברשת), הדפסת הרביעיות המוכנות דרך אתר WOW ואתם מוכנים לצאת לדרך!

בין הנושאים האפשריים תוכלו לבחור בנושאים קלאסיים לילדים כמו גיבורי על, סרטים מצויירים, משחקי כדור. ואם אתם בעניין של רביעיות שהן לגמרי שלכם תוכלו להכין רביעיות עם המאכלים המשפחתיים האהובים ואפילו רביעיות של בני המשפחה שלכם.

אז הנה הדרך הפשוטה לרביעיות, שלב אחרי שלב:

1. ערכו רשימה של הרביעיות שתרצו ליצור.

2. בחרו תמונות מתאימות (אפשר גם ממאגרי תמונות) והכינו תיקיית תמונות עבור הרביעיות שלכם.

3. עצבו את הרביעיות! תוכלו לעצב בעצמכם בתוכנת עיבוד תמונה ואז להדפיס את הרביעיות כתמונות לכל דבר (אנחנו ממליצים על מידת תמונה 10*15 ס״מ), או לבחור בעיצוב תמונות הפולארויד שבאתר WOW ולעצב שם את קלפי הרביעיות שלכם.

4. שלחו את התמונות להדפסה באתר WOW!  התמונות המודפסות יגיעו בקופסה שתשמש אתכם כקופסת קלפים לכל דבר.

5. התחילו לשחק!

  סיימתם לתכנן? מעולה! עכשיו נותר להכנס ללינק ולהעלות את הקבצים.
  למארז 30 תמונות פולארויד – לחצו כאן 

ואז בחרו את ערכת התמונות של מסגרת לבנה

_______________2