Skip to main content
×
איך עושים את זה?
בוחרים אלבום בוחרים אלבום בסטייל שלכם ומוסיפים תמונות
עורכים בקליק ובמהירות בעורך האוטומטי, באופן ידני או ע"י מעצב אישי
האלבום מגיע אליכם בדרך שתבחרו, בזמן שלכם איך שנוח לכם

איך ליצור אלבום תמונות שהוא גם ספר בישול?

איך ליצור אלבום תמונות שהוא גם ספר בישול?

אם גם אתם מצלמים כל מנה מכל זווית אפשרית, משקיעים יותר זמן בצילום המנה מאשר בלאכול אותה ובוחרים את בתי הקפה והמסעדות בהם אתם מבקרים על פי מידת הפוטוגניות שלהם…

אולי הגיע הזמן שתנצלו את הכשרון וההתלהבות האלו כדי ליצור משהו אחר מעוד פוסט באינסטגרם של תמונות מעוררות תאבון ופרסום בסטורי של ״מאחורי הקלעים״ של התמונות האלו?

אנחנו מציעים שתעבירו את ״סט הצילומים״ שלכם לשולחן האוכל המשפחתי ותתחילו לצלם את המנות המשפחתיות שלכם.

ואם אתם שואלים למה זה טוב?… התשובה היא פשוטה כמעט כמו שהרעיון הוא מבריק: ספר בישול משפחתי שהוא גם אלבום תמונות אוכל מעורר תיאבון!

אז איך מתחילים?

1. בחרו את המנות לספר הבישול שלכם:

בין אם זו הפשטידה של דודה רותי, החריימה של סבתא אסתר או החמוצים המפורסמים של אבא, לכל משפחה יש את המנות המפורסמות שלה. הכינו רשימה של המנות השוות במשפחה שלכם, אלו שהייתם רוצים להעביר הלאה לדורות הבאים. יתכן שאת חלקן כבר צילמתם… אם יש כבר תמונות, המשיכו הלאה לתיעוד המתכון. אם אין תמונות, זה הזמן ליזום ארוחה משפחתית ולדאוג לכנס את כל המנות השוות על שולחן אחד. יתכן וידרשו שתי ארוחות,  אם תשאלו אותנו, בכל הקשור לאוכל, כל המרבה הרי זה משובח!

2. אווירה ויצירה:

אקסטרה אווירה: אם יצא לכם לדפדף בספר בישול לאחרונה, או אם (סביר יותר) ביקרתם בבלוג אוכל אונליין, אתם בטח יודעים שמה שעושה את ההבדל הן תמונות האווירה שמסביב לתמונות המנות עצמן. צלמו את חומרי הגלם, צלמו את סבתא מבשלת או את אבא בוחר מלפפונים בשוק ואולי את המשפחה כולה ישובה לארוחה יחד.

היו יצירתיים בכל הקשור לרישום המתכון, לא בהכרח יש צורך להוסיף את המתכון כטקסט מוקלד, לעתים פיסת נייר מוכתמת עליה רשום המתכון בכתב יד, יכולה להיות תוספת מרגשת לספר ולהוות הזדמנות לתעד את כתב היד של יוצר/ת המתכון המקורי לדורי דורות.

Cook3

3. התחילו לעצב:

בחרו את אחד העיצובים באתר שלנו והתחילו לעצב בקלות. יתכן שתעדיפו עיצוב מוכן מראש כמו אלבום ״המתכונים של סבתא״, אותו תוכלו להתאים אישית ולתת לו את השם המתאים. או שתבחרו דווקא באפשרות של אלבום בעיצוב אישי.

ספר בישול משפחתי הוא הזדמנות לאסוף את כל אותן מנות שתמיד רציתם שיהיה לכם את המתכון שלהן. זו הזדמנות לקפוץ לביקור אצל אבא או אצל סבתא, לשבת איתם קצת ולשמוע סיפורים על ההיסטוריה של המנה האהובה עליכם וזו יכולה להיות הזדמנות נפלאה לכנס את המשפחה לעוד ארוחה משפחתית מפנקת.

  ליצירת אלבום מתכונים – לחצו כאן 

Cook1