האלבום המושלם בקלי – קלות

ארבע עצות מעשיות, שיכולות לחסוך המון זמן ומאמץ, בדרך לאלבום מודפס 
עם התמונות האישיות שלכם, שיעשה לכולם WOW

שמור במערכת

בזמן שאנו מצלמים את רוב התמונות שלנו במכשירים הניידים, כשאנחנו רוצים לערוך אלבום תמונות מרשים להדפסה, הרבה יותר נוח לראות ולערוך אותו, על מסך המחשב האישי.
אז מה עושים? – הגיע הזמן לשכוח מכל הטרטורים כמו שימוש בדיסק און קי, כבלים שמחברים בין המחשב לנייד, העברה מתקייה לתיקייה לתיקייה וכו’.
כשיוצרים אלבום שטוח WOW, אפשר להתחיל ליצור אלבום ישירות דרך הטלפון הנייד. בנייד אתם יכולים להעלות ישירות את התמונות במכשירכם, ולהמשיך בקלות לעריכה מתקדמת על מסך המחשב האישי. האלבום שהתחלנו במכשיר הנייד, נשמר כפרויקט ומחכה לנו באתר, לצפיה ועריכה, עם כל התמונות שכבר העלינו, ועם אפשרות להוסיף תמונות נוספות גם מהמחשב.
שימו לב: על מנת לשמור את האלבום באתר WOW בנייד, חייבים קודם להירשם, בתהליך קצר, שאפשר לעשות גם דרך התחברות לפרופיל בפייסבוק או משתמש הגוגל האישי שלכם.
ה”פרויקט” שייצרתם , יחכה לכם באתר בתוך “האיזור האישי”, שיופיע בתפריט האתר לאחר ההרשמה וההתחברות.
שכחתם משהו ופתאום נזכרתם? עד רגע השליחה להדפסה, תמיד תוכלו להמשיך לערוך ולתקן כרצונכם, דרך אפשרות העריכה באתר.

עניין של בחירה

כולנו מכירים את השלב המייאש, בו אחרי חופשה של מספר ימים בחו”ל, אנו יושבים מול עשרות או מאות של תמונות, על מנת לבחור מתוכן את הטובות ביותר שתכנסנה, בסופו של דבר, לאלבום שנדפיס.
הנה טיפ שיכול לחסוך זמן רב במיון תמונות לאלבום:
בסוף כל יום של החופשה, עברו על התמונות שצלמתם בגלריית התמונות בנייד שלכם וסמנו מתוכן רק את התמונות הטובות ביותר.
את התמונות האלה, העבירו לתיקייה חדשה שתצרו, אפשר למשל לקרוא לה “הטובות”.
אם חוזרים על הפעולה הזאת בכל יום של החופש, כשמגיעים לשלב בו רוצים לעצב ולהדפיס אלבום תמונות מהחופשה, כל מה שנשאר לעשות, הוא לגשת ישירות לתיקייה שיצרנו, ולייבא מתוכה בקלות את התמונות לתוך האלבום.

לראות את כל התמונה

אם בעבר, היינו צריכים להתקרב לנושא התמונה שלנו על מנת שיראו אותו בתמונה באופן ברור, לרוב על חשבון הנוף והאווירה שסביבו, היום רוב המצלמות הדיגיטליות במכשירים הניידים, מאפשרות קבלת תמונה איכותית של סיטואציה כוללת, גם ללא הצורך בקרבה או בזום. בנוסף, מרבית מכשירי הסלולר מכילים בתוכם את האופציה לצילום פנורמי נרחב – דבר אשר הפך לפופולארי במיוחד בקרב “צלמי הסלולר” החובבים.
אבל מה קורה באלבום מודפס, כאשר התמונה היפה שצלמנו, צריכה להחתך, או להתקפל באמצע כשהיא נפרשת על שני עמודים?
בחירה באלבום תמונות שטוח, כזה המאפשר פתיחה מלאה ב-180 מעלות, מאפשרת לנו להציג תמונות, בלי שיעלמו מהן אפילו פרטים קטנים, בגלל קשיים טכניים – וכמובן, באיכות שמבטיחה שהרגע כולו ישמר, ממש כפי שראינו אותו במציאות.
אלבום שטוח הוא גם הבחירה האידיאלית, כאשר אנו רוצים להציג תמונות פנורמיות, הכוללות נוף או סיטואציות מורכבות. זכרו שניתן להעלות את התמונה הפנורמית שצלמתם, ישירות מהתיקייה בנייד, ולהמשיך את העריכה על המחשב השולחני, בלי מאמץ.

לחצו כאן לעצב ולהדפיס אלבום שטוח WOW עם התמונות שלכם >>

טיפים לעריכה מתקדמת בדרך לאלבום wow

איך להוציא מהתמונות שלך את המקסימום שלהן:

עריכת תמונה חכמה

אחד מהיתרונות הגדולים של עריכת אלבום באתר WOW, הוא עורך התמונות החכם המצוי בו.
למעשה, אין שום צורך להשקיע בעריכת תמונה לפני הוספתה לאלבום, באמצעות העורך תוכלו לתקן תאורה, צבעוניות ואפילו להשתמש במגוון פילטרים מוכנים מראש, ממש כמו אלה המוכרים מכל האפליקציות המשמשות לעריכת תמונה.
כל מה שצריך לעשות, הוא לבחור את התמונות שאתם אוהבים, ולהעלות אותן לאלבום שהתחלתם לעצב באתר, ישירות מסלולרי, מהמחשב או מהרשת.
בנוסף, בעזרת העורך תוכלו להוסיף לתמונות שלכם מסגרות מעוצבות וגם מדבקות.

שימו לב, גם אם כבר העלתם תמונות לאלבום, ניתן לעשות להן התאמה של צבעוניות ועיצובים נוספים, שיעזרו לשלב אותם באופן יותר אורגני עם העיצובים של העמודים השונים באלבום שלכם.

השימוש בעורך:

אחרי שממקמים תמונה במקום רצוי באלבום, בוחרים בתמונה עם הסמן.
עורך התמונות, יופיע בצד ימין של המסך ויציג תפריט ראשי של אפשרויות עריכה.
תחת כל אפשרות עריכה, תגלו בלחיצת עכבר נוספת את אפשרויות העריכה המפורטות.
כדי לחזור אחורנית בשינויים שערכתם, ניתן להשתמש בכפתורי ה”חזור” וה”ביטול” המופיעים בסרגל הכלים המאוזן שמתחת לתצוגת האלבום.

2018-01-21_1641

תסדרו איך שנוח לכם

אחרי שבחרתם ערכת עיצוב לאלבום, תמצאו בתוכה שלל אפשרויות עימוד שונות לתמונות בגוף האלבומים. סוגי העימוד שונים באופן בו מסודרות התמונות, בכמות התמונות בעמוד ולפעמים גם בדברים נוספים.
יש באפשרותכם לשלוט באופן מלא על העימוד וסידור האלבום כפי שאתם אוהבים.
כל תמונה ואלמנט, ניתן להזיז, לשנות את גודלו, למחוק, להוסיף – בקיצור, פתוח להתאמה אישית.

2018-01-21_1641_001

אם חלק מהעמודים המוצעים בערכה מתאימים לכם יותר מאחרים, אתם יכולים פשוט להוסיף עמוד, לשכפל את העמוד עם העימוד שבחרתם ואז להדביק אותו בעמוד החדש שנוסף.
כל מה שנשאר זה להחליף את התמונות אם כבר הכנסתם אותן, אבל מעבר לזה אתם מסודרים.
כמובן, כדאי לא לשכוח למחוק עמודים מיותרים עם העמודים שבחרתם לא להשתמש בהם הפעם.

לא נופלים ברשת

במידה ואתם בוחרים לשנות את סדר התמונות בעימוד מוכן מראש בערכת העיצוב, כלי קטן ושימושי בסרגל העריכה, יכול לעזור לכם לוודא שהתמונות שלכם מסודרות ברווחים סימטריים או ביחסים הרצויים שבחרתם מבחינת גודל, אורך ורוחב.
כלי ה”רשת”, יציג על האלבום רשת קווים, שלא תופיע מאוחר יותר בהדפסת האלבום. תוכלו לשלוט בגודל הרשת, על ידי הזזה של הסמן ימינה ושמאלה.
אפשר להציג ולהעלים את הרשת בכל נקודה עד השליחה להדפסה.

2018-01-21_1642

טוב מראה עיניים

לפני ששולחים את האלבום להדפסה, באפשרותכם לראות תצוגה מקדימה של האלבום שעיצבתם, ללא ההפרעות והסחות הדעת שנמצאות במסך העריכה של האלבום.
ניתן גם לשתף את האלבום עם מי שרוצים, עוד בשלבי העריכה, על מנת להתייעץ.
לחיצה על “שיתוף פרויקט”, תבצע שמירה של עריכת האלבום עד כה ותעלה תפריט בחירה לשיתוף באמצעות מייל, שיתוף בעזרת קישור ושיתוף בפייסבוק.
חשוב לציין: רק מי שיצר את האלבום יכול לערוך אותו. מי שתשתפו איתו את האלבום, יוכל רק לצפות במה שעשיתם עד רגע השמירה והשיתוף.

2018-01-21_1642_001

אנחנו כאן בשבילכם

לטיפים נוספים ועזרה בתפעול עורך האלבומים, ניתן תמיד ללחוץ על כפתור ה”טיפים” בתפריט הניווט העליון. כאן מחכות לכם עצות מעשיות והכוונה מדויקת לשימוש בכל האפשרויות שניתן להשתמש בהן, על מנת שהאלבום שלכם יראה WOW.

2018-01-21_1644

לכל שאלה בנושא אלבום שטוח WOW אנחנו כאן.

מחכים לראות את ה-WOW שלך

בהצלחה,

צוות WOW

טיפים לצילום משפחתי טוב יותר

כולנו רוצים לצלם תמונות טובות יותר. זה מובן מאליו, אפילו עבור הצלמים בינינו הנמצאים בשיא הקריירה שלהם.

אבל אם זו לא התשוקה שלך, או שאתה פשוט צלם מתחיל… להיות בעל היכולת לומר בעקביות, “וואו, אני עשיתי שוט מהמם!” יכול להוות אתגר.

בין אם אתה משתמש בטלפון שלך – כמו שרובנו עושים בחיי היומיום, או אם במצלמה קצת יותר מתקדמת, הנה כמה טיפים בסיסיים שיגרמו לך לצלם תמונות שתהיה גאה לשתף שוב ושוב!

תאורה היא המפתח:

הבנת התאורה היא האלמנט החשוב ביותר לקבלת תמונה נהדרת. רבים טועים לחשוב כי אור שוטף הוא אור טוב וכי אור נמוך הוא רע. כמה מהפורטרטים היפים ביותר צולמו דווקא  בשעה שלפני השקיעה,  הידועה בכינויה ״שעת הזהב״. האור בשעה זו שוטף את הנושא בזוהר חם ומחמיא. יותר מדי אור, כמו ביום שמשי מאוד, יכול ליצור צללים קשים ובלתי מחמיאים על הנושא שלך וגם לגרום למצמוץ.

לפני שתתחיל לצלם, קח רגע כדי להבחין באור.

שים לב מאיזה כיוון הוא מגיע? זה ישפיע על המקום שבו אתה מציב את הנושא שלך.

אם אתה בחוץ, צל פתוח הוא מחמיא מאוד. זה נכון במיוחד בשעות הצהריים כאשר האור הוא הבהיר והחזק ביותר – העמד את האובייקט המצולם שלך בצל. באופן אידיאלי, מוקדם בבוקר ואחר הצהריים המאוחרים סמוך לשעת השקיעה (שעת הזהב) הם הזמנים הטובים ביותר עבור אור נהדר, כאשר צללים נוצרים מן העצים והבניינים  סביב והאור הוא פחות אינטנסיבי.

jessica frykman family photographer

קומפוזיציה:

הקדש זמן להסתכל על מה שאתה רואה על המסך שלך לפני הלחיצה. נסה להציב את הנושא במקום אחר מאשר במרכז הפריים. הרעיון הוא כי קומפוזיציה שאינה ממורכזת היא נעימה  יותר לעין ונראית טבעית יותר מאשר כזו בה הנושא ממוקם ממש במרכז. התפיסה הזו גם מעודדת אותך לעשות שימוש יצירתי של ב״שטח השלילי״, אותם אזורים ריקים סביב הנושא שלך.

שים לב למה שנמצא ברקע, נסה לבצע צעד או שניים שמאלה או ימינה, או נסה לכרוע על ברכך כדי להסיר מן הפריים אלמנטים או חפצים המסיחים את הדעת.

שנה את הזווית! במקום לצלם בגובה העיניים, נסה להשתופף או אפילו לשכב על הקרקע, כך שאתה יכול לצלם מזווית נמוכה מאוד. טכניקה זו יכולה לעזור לפשט את הקומפוזיציה ויוצרת נקודת מבט ייחודית שרוב האנשים לא רואים בדרך כלל. אל תפחד לנוע פנימה ולהתקרב.

Webp.net-compress-image (73)

פוקוס:

אם הנושא שלך נמצא בפוקוס או לא, יכול לעשות או להרוס את התמונות שלך. שימוש במספיק אור יסייע להפחית טשטוש הנגרם על ידי תנועה. שמירה על יד יציבה ולדעת כיצד למקד את המצלמה שלך הם יסודות נדרשים, הקדש זמן ללמוד אותם . הקשה על המסך ברוב הטלפונים במקום אותו תרצה למקד תעבוד נהדר במידה והטלפון שלך לא עושה זאת באופן אוטומטי. אם אתה משתמש ב- DSLR, ללמוד כיצד להתמקד כראוי הוא Must!

אז עכשיו כשיש לך את כל הכלים הגיע הזמן להשתמש בהם:

לא סתם נקראות העיניים “חלונות לנשמה”. כאשר מצלמים אנשים, כמעט תמיד תרצה לשים את הדגש על העיניים שלהם. אתה יכול להשיג קומפוזיציה וחשיפה מושלמים,  אבל אם העיניים אינן חדות, כל התמונה תסבול.

jessica frykman

העמדה:

כיוון שאנחנו מדברים על משפחות, קרוב יותר הוא בהכרח טוב ביותר! תן למצולמים שלך להתקרב זה לזה ככל האפשר, זה יוצר תחושה של אחדות וחמימות. תן להם לגעת, להחזיק ידיים, זרועות סביב המותניים זה נהדר, אבל הימנע משילובי זרועות מעל הכתף, זה נראה יותר כמו משהו שהיית רואה בקבוצה של חברים ותיקים. ודא שהפנים של כל המצולמים נראות בתמונה, הם לא בהכרח צריכים להסתכל לתוך המצלמה אבל אתה בהחלט רוצה להראות חלק כלשהו של הפנים שלהם בניגוד למשל, לחלק האחורי של הראש. כשכולם מסתכלים ישר לתוך המצלמה זה תמיד נחמד אבל רגעים ספונטניים הם גם פנטסטים. תגרום למצולמים להסתכל אחד על השני, אולי אפילו תדאג שמישהו יספר בדיחה כדי לגרום לכולם לחייך ולצחוק.

jessica frykman photographer

תפוס את הרגעים בין הצילומים:

אם אתה מבחין כי התמונות נראות ״עשויות״ מדי, או כי המצולם שלך אינו נינוח מול המצלמה, זה הזמן לנער את העניינים. בקש מהם לעשות את התנוחה המגוחכת ביותר או להעמיד פנים שהם צוחקים באמת. צלם את התמונה, אבל שמור על זווית המצלמה והמתן. ברגע שלאחר הצילום ההגנות שלהם יוסרו, הם יצחקו אותנטית או יעניקו רגע שמרגיש הרבה יותר אותנטי.

גסיקה פריקמן צלמת משפחה

על הכותבת:

ג’סיקה פרייקמן היא צלמת פורטרטים המתמחה במשפחות, ילדים, תינוקות, זוגות ויולדות. היא מתגוררת באזור השרון.

www.jessicafrykmanphotography.com

www.facebook.com/jessica.frykman.photography/

IG: jfphotographytlv

טיפים ליצירת אלבום מושלם

עיצוב אלבום מודפס, הוא עניין פשוט למדי. אבל יש לנו כמה עצות מועילות לעיצוב האלבום, שיכולות להוציא מהאלבום WOW שלכם את המקסימום.

שלב ראשון – מה הסיפור שלכם?

כדי למנוע תחושה “מפוזרת”, רצוי לחשוב על נושא אחיד שיציג האלבום. החלטה מראש על נושא האלבום, עוזרת גם בבחירת ערכת העיצוב המתאימה באתר.

אלבום, כמו ספר, יכול הרבה פעמים לספר סיפור. הסיפור יכול להיות תיעוד של חוויה ספציפית, כמו “חופשה משפחתית”, סיכום תקופה כמו “טירונות”, או להתרכז באדם מסויים שלו מוקדש האלבום, כמו “סבתא”, למשל.

לסיפור טוב, יש התחלה, אמצע וסוף, ובעיקר יש רצף סיפורי. כדי שהאלבום שלכם יכיל סיפור מסודר, עם רצף כרונולוגי, מומלץ למיין את התמונות מראש ולהחליט אילו תמונות יופיעו בכל חלק שהוא מכיל.

הסדר בו יופיעו התמונות באלבום שלכם, מכתיב את האווירה שמשרה האלבום לאורך הדפדוף.

כדי לשמור על אחידות ורצף, אפשר למיין את התמונות גם לפי נושאים אחרים, כמו למשל: אירועים והתרחשויות ספציפיות, אנשים המופיעים בתמונות, צבע ואווירה בתמונות ועוד.

2018-03-06_1019

התחלה טובה – איך בוחרים תמונת שער מנצחת

תמונת השער של האלבום, היא בעצם ההזמנה להרים אותו ולצלול לתוכו.
השער משדר מיד במה או במי עוסק האלבום, ומהי החוויה המובטחת למי שידפדף בו, לכן חשוב לבחור תמונה טובה במיוחד, הן מבחינת איכות הצילום והן מבחינת התוכן המופיע בה.

אם האלבום שלכם מוקדש לאדם מסויים, או לאנשים נוספים, בחרו תמונה שבה המצולמים נראים במיטבם. תמונות עם חיוך, בהן המצולמים מביטים ישירות למצלמה, עושות יותר חשק לפתוח את האלבום.

אם בחרתם לפתוח את האלבום שלכם עם תמונת נוף, אווירה או מקום ספציפי, כדאי לוודא שהקומפוזיציה של התמונה, מתאימה לצורת האלבום שבחרתם. למשל, אם בחרתם אלבום מרובע, והתמונה היא מלבנית, וודאו שלא נחתכים החוצה חלקים חשובים ממנה, ושהשינוי בחיתוך התמונה לא משנה את ההרגשה שרציתם להעביר.

בבחירת תמונת שער, כדאי לבחור תמונה מוארת וברורה, שהפוקוס בה נמצא במיקום הרצוי. כמו כן, כדאי שהתמונה תהיה ברווית צבע מספקת וללא טשטושים.

חשוב שתעלו את התמונה לאתר באיכות הצילום המקסימאלית שלה, כדי למנוע פיקסולים.
למשל, תמונות שנשלחות בוואטסאפ, פחות מתאימות להדפסה, כיוון שהאפליקציה מורידה את איכות התמונות באופן משמעותי, על מנת שישלחו במהירות.

אם בכוונתכם להוסיף טקסט על תמונת השער, כמו למשל כותרת לאלבום, וודאו שבתמונה שבחרתם יש מקום להוסיף עליו את הטקסט, בלי לכסות חלקים חשובים מהתמונה.

2018-02-22_1021

הגודל כן קובע – איך בוחרים את גודל התמונה באלבום

בשביל להציג את התמונות שלכם באלבום במלוא הדרן, כדאי לשים לב לסוגים השונים בהם ניתן להציג אותן בגוף האלבום עצמו.

בעמוד שמציג מספר תמונות באותו זמן, כדאי לשים תמונות שצולמו מקרוב, ושהפוקוס בהן הוא על האדם או החפץ הדומיננטי ביותר בתמונה.

גם כאן, בדומה לתמונת שער, מומלץ לשים לב שחיתוך התמונה בפרופורציות שבחרתם באלבום, לא משאיר בחוץ חלקים חשובים.

תמונת נוף, או תמונה שמכילה מצולמים רבים, כדאי לפרוש במלואה על שני עמודים, במיוחד כשמדובר באלבום שטוח WOW, המאפשר פתיחה פנורמית מלאה ב-180 מעלות.

בהדפסת אלבום רגיל, שאינו מאפשר פתיחה מסוג זה, שימו לב שפרטים חשובים לא יעלמו בכפל שבין העמודים. במיוחד הקפידו על כך כאשר משהו או מישהו חשוב נמצא במרכז התמונה.

תמונה באלבום שטוח

התוספת שתופסת – טקסטים, קישוטים ומסגרות

כשהזיכרון שלנו טרי, הוא חי ורענן בראשנו, אך בחלוף הזמן, פרטים מסויימים יכולים להישכח.

הוספת טקסטים לצד התמונות באלבום, עוזרות לנו לזכור טוב יותר, במיוחד דברים שקרו מעבר לעדשת המצלמה. זאת גם אחת הסיבות שבגללן רצוי לגשת ליצירת אלבום, כמה שיותר קרוב לזמן בו צולמו התמונות.

טקסטים וכותרות באלבום, יכולים גם לעזור לספר את הסיפור במילים, לאגד תמונות תחת נושא מסויים ולהוסיף מידע מעבר לתמונות, למי שמדפדף באלבום.

כדי להוסיף לאווירה שהאלבום שלכם משדר, ניתן להוסיף לו גם קישוטים מתוך מבחר הקישוטים המוכנים מראש בערכות העיצוב באתר, וכן לבחור עבור התמונות מסגרות מעוצבות.

מומלץ לא להגזים בכמות הקישוטים, על מנת שהם לא יגנבו את הפוקוס מהתמונות עצמן.

בתמונות שבחרתם למסגר, וודאו שהמסגרת אינה חותכת החוצה או מסתירה חלקים חשובים בתמונה. למשל, מסגרת עגולה, מתאימה במיוחד לתמונות שהפוקוס העיקרי שלהן, נמצא במרכז התמונה. מסגרות מלבניות, מתאימות לתמונות שתרצו לשמור בהן על הקומפוזיציה המקורית של הצילום.

תמונה של עמוד אלבום עם טקסטים

בהצלחה בעיצוב האלבום,
מחכים כבר לראות את ה- WOW הבא שתעצבו.

ליצירת אלבום שטוח wow>>

5 טיפים לצילומים בחופשות

תתעוררו מוקדם יותר

נכון, חלק מהרעיון של חופשות הוא יקיצה ללא שעון מעורר, אבל יש משהו קסום בלהתעורר מוקדם לפחות פעם אחת כדי לצאת לצלם. האור הוא המרכיב החשוב ביותר בצילומים טובים – הזריחה היא הזמן המושלם לאור נהדר, (דרך אגב, גם השקיעה). השעה שאחרי הזריחה והשעה שלפני השקיעה נקראות “שעות הזהב” בגלל הגוונים החמים, הרכות של האור והצללים הנהדרים שהן מאפשרות.

קימה מוקדמת אומרת גם שהאיזור יהיה כמעט כולו שלכם – הרבה פחות תיירים וצלמים אחרים, ואורות העיר המתחילה להתעורר.

עבודת הכנה (כיפית!)

הקדישו זמן לפני הנסיעה למחקר קצר על המקומות שאתם רוצים לצלם בהם. לא מדובר בעבודת מחקר לאוניברסיטה, אלא בחיפוש ב Google Photos ובאינסטגרם על אותם מקומות: מה מיוחד בהם, אילו זוויות “פחות תיירותיות” יש שם, מהן השעות הטובות ביותר לצילום. בשלב הזה כדאי לעשות חיפוש יותר מעמיק בגוגל – מהן שעות הפתיחה של המקום שאתם רוצים לצלם, האם יש הוראות מיוחדות באותו מקום, מה מזג האוויר בזמן השהות שלכם וכו’. עבודת ההכנה תאפשר לנו למקסם את הזמן שיוקדש לצילום.

המרחק הנכון

כשאתם מצלמים חברים ובני משפחה, חפשו את האיזון בין התמונה שלהם לבין המקום המצולם. ברור שבצילומי פורטרטים אתם רוצים לתפוס רגע מסויים או הבעת פנים כלשהי, אבל הצילומים עצמם הם דרך לתעד את החווייה המשותפת שלכם. אתם רוצים לצלם אותם במרחק הנכון – לא קרוב מידי, כדי שיבינו איפה אתם נמצאים, ולא רחוק מידי – כדי שייראו את מי שאתם מצלמים.

צילום אנשים זרים

חשבתם פעם כמה תמונות שלכם, שאתם לא יודעים עליהן, מסתובבות בעולם? מישהו צילם אתכם כחלק מאלבום התמונות שלו… זה מטורף!

אנחנו בעד לבקש אישור אם אתם רוצים לצלם מישהו זר מקרוב. לימדו לפחות איך אומרים “שלום” בשפה המקומית, ו”אפשר לצלם אותך?”. גישה חיובית ופתוחה תגרום לרוב האנשים לשתף פעולה ולהתעניין במה שאתם עושים.

 תעשו מזה WOW

קחו לעצמכם רבע שעה בסוף כל יום, ושילחו לעצמכם מייל עם תיאור של מה שקרה באותו יום: טקסט קצר, אפילו בנקודות, שיזכיר לכם את כל אותם רגעים קטנים, תחושות, מילים חדשות שלמדתם.

בסוף הטיול, קחו את כל הטוב הזה, יחד עם התמונות הנפלאות שצילמתם, ותעשו מהם WOW: אלבום המוקדש לטיול הנהדר שחוויתם. אנחנו מאחלים לכם טיולים נהדרים והמון אלבומים לדפדף בהם ולהזכר באותן חוויות!

WOW-אלבום-טיולים