לאזורים מרוחקים זמן ההפצה עלול להיות ארוך מעל 2 ימים, ונע בין 3-5 ימי הפצה.
לבדיקת אפשרויות משלוח ומחשבון שליחויות לחץ כאן
לפרטים נוספים ובירורים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 08-6679828
במידה ולא קיבלת את כל המוצרים שהזמנת, אנא צור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בהקדם האפשרי על מנת שנוכל לאתר את הפריטים החסרים ולשלוח לך אותם במהירות האפשרית
טלפון 08-6679828או במייל service@wow.co.il
שעות פעילות המוקד:
שירות טלפוני זמין בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-16:00
כדי לשנות את הכתובת למשלוח עליכם לפנות לשירות הלקוחות שלנו. שלחו לנו דוא”ל: service@wow.co.il
ו/או התקשרו ל – 08-6679828
חשוב! אם הזמנתכם יצאה כבר למשלוח לא ניתן לשנות את הכתובת.
בקשה לשינוי כתובת מול השליח תיצור עיכוב של בין 48 עד 72 שעות בקבלת המוצר.
אם מדובר בעלות הפצה שונה, תחויבו או תזוכו בהתאם.
בשלב זה המשלוחים הם בארץ בלבד.
שיטת המשלוח המהירה ביותר היא באמצעות “שליח עד הבית”
להזנת תאריך הזמנה וצפייה בתאריך הגעה משוער, הקליקו כאן>
שליחה בדואר ישראל מתאפשרת למוצרים עם נפח ומשקל קטן.
חשוב לציין שאין לנו אפשרות לעקוב אחר מעטפות מסוג זה
ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה באזור האישי תחת “ההזמנות שלי”
במידה וסטטוס ההזמנה סיים תהליך הכנת מוצר והכנה למשלוח ועבר לסטטוס “משלוח”
איסוף מחנויות – כאשר תגיעה ההזמנה לחנות שנבחרה תשלח אליכם הודעת SMS עם קוד איסוף ההזמנה .
משלוח עד הבית- לא ניתן לבדוק היכן ההזמנה באתר חיצוני. ההזמנה תופץ בהתאם לימי חלוקה של חברת השליחויות
במידת הצורך, ניתן לפנות אלינו ונבדוק עבורכם
לא ניתן לאחד שתי הזמנות למשלוח אחד.
הזמנה, עם מספר הזמנה ייחודי, יכולה לכלול כמה פריטים שאת כולם תקבלו במשלוח אחד.
אבל אין אפשרות לאחד שתי הזמנות שונות.
שירות חדשני לקבלת חבילות ומשלוחים בתוך חנויות וברשתות נבחרות בפריסה ארצית.
הזמנתכם תגיע לחנות תוך 3 ימי עסקים מלאים שנספרים יום למחרת סיום ייצור הזמנתכם.
כשהזמנתכם תגיע לחנות תקבלו מסרון עם קוד אישי ותגשו לחנות לאסוף את ההזמנה.